Centrum Pomocy Clicktrans
Co oznaczają statusy W transporcie i W transporcie PRO?
W transporcie - zmieniając status na W transporcie umożliwiasz Zleceniodawcy śledzenie przesyłki, dopiero kiedy będziesz zbliżać się do końca trasy  (100 km, 50 km lub 25 km do końca trasy). 
Uwaga! Status W transporcie należy zmienić dopiero po odebraniu przesyłki i rozpoczęciu transportu.
Moment rozpoczęcia Śledzenia jest zależny od długości trasy oraz tego, czy Zleceniodawca podał dokładny adres przesyłki. Start Śledzenia nastąpi:
- 25 km przed przed miejscem docelowym, jeśli długość trasy przewozu wynosi mniej niż 300 km i Zleceniodawca podał dokładny adres. Uwaga! Jeśli Zleceniodawca nie podał dokładnego adresu, wtedy Śledzenie rozpocznie się 50 km przed zakończeniem trasy.
- 50 km przed miejscem docelowym, jeśli długość trasy wynosi 300-1000 km. W tym wariancie nie ma znaczenia, czy Zleceniodawca poda dokładny adres. Zawsze Śledzenie przesyłki rozpocznie się w promieniu 50 km przed miejscem rozładunku.
- 100 km przed miejscem docelowym, jeśli długość trasy wynosi min. 1000 km. W tym wariancie również nie ma znaczenia, czy Zleceniodawca poda dokładny adres. Zawsze Śledzenie przesyłki rozpocznie się w promieniu 100 km przed miejscem rozładunku.
Podsumowanie:
| Długość trasy | Start Śledzenia przesyłki | 
| >300km (jeśli Zleceniodawca podał dokładny adres) | 25 km przed końcem trasy | 
| 300-1000 km | 50 km przed końcem trasy | 
| >1000 km | 100 km przed końcem trasy | 
W transporcie PRO - zmieniając status na W transporcie PRO umożliwiasz Zleceniodawcy śledzenie przesyłki już od momentu zmiany statusu na W transporcie PRO. W przeciwieństwie do statusu W transporcie to Ty decydujesz, kiedy Zleceniodawca zobaczy swoją przesyłkę na mapie. W Transporcie PRO możesz ustawić śledzenie już po odbiorze przesyłki i rozpoczęciu transportu. Decyzja należy do Ciebie.
Uwaga! Status W transporcie PRO należy zmienić dopiero po odebraniu przesyłki i rozpoczęciu transportu.
W tym miejscu aplikacji Clicktrans wybierasz status transportu:
