Centrum Pomocy Clicktrans

Przypisywanie przesyłki do Przewoźnika

Jeśli w Twojej firmie z aplikacji Clicktrans – dla przewoźników korzysta kilka osób, możesz przypisać do siebie poszczególne przesyłki. Wówczas inni przewoźnicy korzystający z konta zobaczą, że planujesz zrealizować to konkretne zlecenie.

Jak to zrobić?

Zlecenie zaakceptowane przez Zleceniodawcę i oczekujące na transport ma status „Oczekuje na transport”. Zobaczysz go obok konkretnej przesyłki na liście zaakceptowanych zleceń Moje oferty>Zaakceptowane:


Kliknij w „Przypisz do mnie”, aby przypisać do siebie konkretne zlecenie – przesyłka ciągle będzie miała status Oczekuje na transport, ale zostanie przypisana do konkretnego Przewoźnika.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania oraz pomożemy rozwiązać wszelkie problemy!
Kontakt