Centrum Pomocy Clicktrans

Jak usunąć konto?

Aby usunąć swoje konto z naszego serwisu:

  1. Zaloguj się na swój profil
  2. Wejdź w zakładkę “Szczegóły konta”
  3. Kliknij “Usuń konto” w sekcji “Moje dane"





Jeśli decydujesz się na usunięcie konta, to jest to żądanie rozwiązania umowy, stosownie do postanowień naszego regulaminu. Jeśli została zrealizowana transakcja, to zarówno Twoja karta przesyłki jak i dane kontaktowe będą widoczne dla drugiej strony przez 30 dni.

Usunięcie konta oznacza usunięcie danych osobowych w zakresie, w jakim dane osobowe nie są już nam niezbędne do celów przetwarzania. Dane osobowe możemy nadal przetwarzać w celach wskazanych w polityce prywatności, w tym w celu wywiązania się z obowiązków prawnych, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również w celu zapobiegania naruszeniom Regulaminu.



Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania oraz pomożemy rozwiązać wszelkie problemy!
Kontakt