Dlaczego Śledzenie przesyłki nie działa na moim telefonie?
Śledzenie przesyłki jest możliwe, tylko jeśli Przewoźnik korzysta z bezpłatnej aplikacji mobilnej  Clicktrans – dla przewoźników.
- telefon nie ma dostępu do Internetu,
- telefon ma problem z określeniem właściwej lokalizacji.
Włączasz Śledzenie pierwszy raz? Przeczytaj:
Aby Śledzenie działało poprawnie, musisz zezwolić aplikacji Clicktrans na dostęp do lokalizacji. Aplikacja zapyta Ciebie o odpowiednie zgody, wystarczy że je potwierdzisz.
Telefon z Androidem
- W ustawieniach udostępniania lokalizacji Clicktrans zaznacz Zawsze zezwalaj. Dzięki temu wykryjemy, kiedy zbliżasz się do końca trasy i poinformujemy o tym klienta. Masz pełną kontrolę nad tym, co widzi klient!
- Kiedy poprosimy Cię o dostęp do aktywności fizycznej, wybierz Zezwól. Spokojnie, nie będziemy sprawdzać liczby Twoich kroków. Ta zgoda jest potrzebna, aby śledzić przesyłkę dokładniej i jednocześnie oszczędzać Twoją baterię.


Gdy spojrzysz w ustawienia Aplikacji na telefonie, powinny wyglądać następująco:

Telefon z iOS
- W ustawieniach udostępniania lokalizacji Clicktrans zaznacz Zawsze zezwalaj. Dzięki temu wykryjemy, kiedy zbliżasz się do końca trasy i poinformujemy o tym klienta. Masz pełną kontrolę nad tym, co widzi klient!
- Kiedy poprosimy Cię o dostęp do danych o Twoim ruchu i ćwiczeniach, wybierz OK. Spokojnie, nie będziemy sprawdzać liczby Twoich kroków. Ta zgoda jest potrzebna, aby śledzić przesyłkę dokładniej i jednocześnie oszczędzać Twoją baterię.


Gdy spojrzysz w ustawienia Aplikacji na telefonie, powinny wyglądać następująco:

Uwaga! Wygląd i treść komunikatów w telefonie mogą się różnić w zależności od posiadanej wersji iOS.