Centrum Pomocy Clicktrans

Nie dostałem maila aktywacyjnego

Po rejestracji w serwisie Clicktrans powinien przyjść do Ciebie mail aktywacyjny. Jeśli nie widzisz go w swojej skrzynce mailowej, nie martw się! Najprawdopodobniej mail trafił do zakładki   Oferty lub Powiadomienia.

Dotyczy to również innych maili od Clicktrans. 


Jeśli chcesz, żeby maile od nas trafiały do głównego folderu w Twojej skrzynce pocztowej, ustaw odpowiednią regułę w koncie pocztowym. Możesz też regularnie sprawdzać folder Oferty lub Powiadomienia.

Czasem zdarza się, że mail trafia do folderu Spam. Zajrzyj do niego, znajdź wiadomość od nas i oznacz ją jako bezpieczną.

Potrzebujesz pomocy lub wciąż nie otrzymałeś maila aktywacyjnego? Napisz do nas: obsluga.klienta@clicktrans.pl Pomożemy!




Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania oraz pomożemy rozwiązać wszelkie problemy!
Kontakt