Centrum Pomocy Clicktrans

Gdzie znajdę link do śledzenia mojej przesyłki?

Indywidualny link do śledzenia przesyłki jest dostępny po zalogowaniu w następujących miejscach:

  • Strona główna clicktrans.pl po zalogowaniu


  • Moje konto > Moje przesyłki

Kliknij w przesyłkę, którą chcesz śledzić, następnie w wybraną ofertę. Button do śledzenia zostanie wyświetlony na podsumowaniu transakcji:


  • Pamiętaj, aby po zaakceptowaniu oferty podać swój numer telefonu - otrzymasz na niego SMS z linkiem do śledzenia, kiedy śledzenie zostanie udostępnione przez przewoźnika. Śledzenie przesyłki za pośrednictwem tego linka jest dostępne nawet bez logowania.



Pamiętaj, że abyś mógł/mogła śledzić swoją przesyłkę, przewoźnik musi udostępnić śledzenie za pośrednictwem aplikacji mobilnej Clicktrans - dla przewoźników.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania oraz pomożemy rozwiązać wszelkie problemy!
Kontakt