Centrum Pomocy Clicktrans
Gdzie znajdę link do śledzenia mojej przesyłki?
Indywidualny link do śledzenia przesyłki jest dostępny po zalogowaniu w następujących miejscach:
- Strona główna clicktrans.pl po zalogowaniu
- Moje konto > Moje przesyłki
Kliknij w przesyłkę, którą chcesz śledzić, następnie w wybraną ofertę. Button do śledzenia zostanie wyświetlony na podsumowaniu transakcji:

- Pamiętaj, aby po zaakceptowaniu oferty podać swój numer telefonu - otrzymasz na niego SMS z linkiem do śledzenia, kiedy śledzenie zostanie udostępnione przez przewoźnika. Śledzenie przesyłki za pośrednictwem tego linka jest dostępne nawet bez logowania.

Pamiętaj, że abyś mógł/mogła śledzić swoją przesyłkę, przewoźnik musi udostępnić śledzenie za pośrednictwem aplikacji mobilnej Clicktrans - dla przewoźników.